پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آرشیو تیر ماه 1397

خدمات عروسي

برگزاري مراسم عروسي در سالن عروسي

۸۶ بازديد

بسياري از افراد ماهها پيش از تاريخ عروسي خود به فكر پيدا كردن يك سالن عروسي مجلل هستند؛ اين سالن عروسي ممكن است يك تالار بزرگ، مدرن و بسيار شيك، يك هتل گران قيمت يا يك باغ تالار شكيل و زيبا باشد. باغ تالارهاي مجلل زيادي وجود دارد. معمولاً افرادي كه درصدد برگزاري جشن عروسي شان در سالن هاي مجلل هستند مشكلي از نظر هزينه ندارند و به اين ترتيب مي توانند به راحتي يك باغ عروسي مجلل و شيك انتخاب كنند.

سالن هاي عروسي مجلل زيادي با انواع ديزاين ها و خدمات وجود دارد كه براي مشتريان خود ارائه مي دهند. اما در بين تمامي خدمات و مواردي باغ تالارها به مشتريان خود ارائه مي دهند و بايد در هنگام عقد قرار داد به آن ها توجه كرد، مديريت مناسب تالار و همچنين نحوه بر خورد پرسنل با مشتري و به تبع آن با مهمانان است كه در هرچه بهتر برگزار شدن مراسم شما بسيار مؤثر است و شما با خيالي آسوده مي توانيد تمام وقت خود را با مهمانان تان بگذرانيد و دغدغۀ پذيرايي درست و خوب از مهمانان تان نداشته باشيد. 

كيفيت تالار عروسي مناسب چگونه بايد باشد؟

۹۰ بازديد

انتخاب تالار عروسي پس از تعيين تاريخ مراسم عروسي و چند ماه پيش از برگزاري جشن عروسي انجام مي گيرد. كيفيت يك سالن پذيرايي را مي توان از لحاظ نظافت و پاكيزگي محيط سالن، سرويس بهداشتي، نظافت و بهداشت آشپزخانه، پرسنل آشپزخانه و ظروف آشپزخانه و موادّ غذايي سالم نيز در نظر گرفت و جهت رزرو يك سالن پذيرايي خوب براي مراسم عروسي به آن ها توجه كرد. آنچه كه در هر رزرو و در زمان انتخاب هر سالن عروسي اعم از سالن هاي عروسي مجلل، سالن هاي عروسي كوچك يا بزرگ، هتل، باغ تالار كوچك يا باغ تالار بزرگ و يا يك باغ عروسي بايد مدّ نظر قرار داد، كيفيت آن سالن عروسي است.

كيفيت سالن عروسي را مي توان از حيث كيفيت خدمات آن سالن عروسي (چگونگي برخورد پرسنل و مديريت با ميزبان و مهمانان، نحوه رسيدگي به مهمانان و پذيرايي از آن ها و ...) و كيفيت غذاها در نظر گرفت. هر كسي بسته به ميزان بودجه، تعداد مهمانان، سليقه و عوامل ديگر يك سالن پذيرايي معمولي، سالن پذيرايي مجلل، سالن پذيرايي كوچك يا بزرگ، هتل، باغ تالار كوچك يا باغ تالار بزرگ، باغ عروسي مجلل و... رزرو مي كند.

بهترين تشريفات مجالس و مراسم عروسي

برگزاري عروسي در باغ عروسي كوچك

۸۸ بازديد

تمايل به اجارهباغ عروسي براي برگزاري مراسم عروسي، تمايل بسياري از عروس و دامادهاست؛ با اين حال به دليل كرايه بالاي بسياري از تالار عروسيها يا باغ هاي عروسي براي يك يا دوشب، شايد بسياري از زوج هاي دم بخت به لحاظ اقتصادي توانايي برگزاري عروسي شان را در اين محيط ها نداشته باشند. برگزاري عروسي در باغ عروسي كوچك علاوه بر اينكه مي توان براي صاحبان اين باغ ها سود آور باشد، براي عروس و دامادهايي نيز كه نمي خواهند يا نمي توانند زير بار هزينه هاي بالاي مربوط به اجاره باغ هاي عروسي بزرگ بروند، مفيد و به صرفه است. همچنين اجاره تالار عروسي هاي كوچك براي جشن هاي عروسي كه در آن تعداد مهمانان زياد نيست.

باغ عروسي ها معمولاً بزرگ و وسيع هستند و هر قدر كه وسعت يك باغ عروسي يا تالار عروسي بيشتر باشد، شما متحمل پرداخت هزينه هاي بالاتري خواهيد شد. به دليل صرفه اقتصادي كه اجاره باغ عروسي براي صاحبان آن دارد، بسياري از افرادي نيز كه صاحب باغ هاي كوچك هستند به فكر تبديل اين باغ ها به تالار عروسي افتاده اند و تالار عروسي كوچك براي گذران معيشت زندگي خود راه اندازي كرده اند. 
برگزاي عروسي در باغ عروسي كوچك علاوه بر اينكه مي توان براي صاحبان اين باغ ها سود آور باشد، براي عروس و دامادهايي نيز كه نمي خواهند يا نمي توانند زير بار هزينه هاي بالاي مربوط به اجاره باغ هاي عروسي بزرگ بروند، مفيد و به صرفه است. همچنين اجاره تالار عروسي هاي كوچك براي جشن هاي عروسي كه در آن تعداد مهمانان زياد نيست.

مطلب مرتبط: عروسي

رسم عروسي در شهرستان ميانه

۱۵۶ بازديد

يكي از شهرستان هاي استان آذربايجان شرقي, شهرستان ميانه است; برخي از خانواده نيز تمايل به برگزاري مراسم عروسي فرزندان شانسالن عروسييا تالار پذيرايي  دارند. اين د ر حالي است كه در شهرستان ميانه بسياري از خانواده ها مراسم عروسي فرزندان شان را به صورت سنتي و در خانه هاي شخصي خود برگزار مي كنند.

علاوه بر تالار، افرادي هستند كه باغ هايي در محوطه منزل خود دارند و براي برگزاري جشن هاي عروسي آن را به عنوان باغ تالار كرايه مي دهند. اليته بديهي است كه هزينه كرايه باغ عروسي در ميانه كمتر از كرايه باغ تالار در شهرهاي بزرگي مانند تهران است. علاوه بر اين، در شهرستان هاي كوچكي همانند ميانه كه مردم اغلب يكديگر را مي شناسند و با هم آشنا هستند اجاره باغ عروسي راحت تر صورت مي گيرد و نيازي نيست كه از چندين ماه قبل براي اجاره باغ عروسي اقدام كنند و بيعانه بپردازند.

شهرستان ميانه در جنوب شرقي استان آذربايجان شرقي واقع شده است و داراي آثار باستاني از جمله قلعۀ دختر, بقعۀ امام زاده اسماعيل و ... مي باشد. شهرستان ميانه به طور كلي داراي آب و هواي سرد و كوهستاني است; به ويژه در فصل پاييز و زمستان اما در تابستان و بهار اب و هوا نيمه خشك و گرم است.

مطلب مرتبط: خدمات عروسي

بهترين عروسي در يك تالار عروسي شيك و مدرن

۸۸ بازديد

عروس و دامادهايي كه مي خواهند جشن عروسي شان در يكتالار عروسيشيك  مدرن برگزار كنند و مي خواهند براي شب عروسي شان سنگ تمام بگذارند و آن را به بهترين وجه جلوه دهند از ماهها پيش از تاريخ عروسي خود به فكر پيدا كردن يك سالن عروسي مجلل هستند؛ اين سالن عروسي ممكن است يك تالار بزرگ، مدرن و بسيار شيك، يك هتل گران قيمت يا يك باغ تالار شكيل و زيبا باشد. باغ تالارهاي مجلل زيادي وجود دارد. معمولاً افرادي كه درصدد برگزاري جشن عروسي شان در سالن هاي مجلل هستند مشكلي از نظر هزينه ندارند و به اين ترتيب مي توانند به راحتي يك باغ عروسي مجلل و شيك انتخاب كنند.

باغ تالارهاي مجلل زيادي با انواع ديزاين ها و خدمات وجود دارد كه براي مشتريان خود ارائه مي دهند. اما در بين تمامي خدمات و مواردي باغ تالارها به مشتريان خود ارائه مي دهند و بايد در هنگام عقد قرار داد به آن ها توجه كرد، مديريت مناسب تالار و همچنين نحوه بر خورد پرسنل با مشتري و به تبع آن با مهمانان است كه در هرچه بهتر برگزار شدن مراسم شما بسيار مؤثر است و شما با خيالي آسوده مي توانيد تمام وقت خود را با مهمانان تان بگذرانيد و دغدغۀ پذيرايي درست و خوب از مهمانان تان نداشته باشيد. 

انتخاب تالار پذيرايي مناسب

۱۳۰ بازديد

تمايل به اجاره تالار پذيرايي براي برگزاري مراسم عروسي، تمايل بسياري از عروس و دامادهاست؛ با اين حال به دليل كرايه بالاي بسياري از تالار پذيراييها يا باغ هاي عروسي براي يك يا دوشب، شايد بسياري از زوج هاي دم بخت به لحاظ اقتصادي توانايي برگزاري عروسي شان را در اين محيط ها (تالار پذيرايي يا تالار پذيرايي) نداشته باشند. 
تالار پذيرايي ها معمولاً بزرگ و وسيع هستند و هر قدر كه وسعت يك تالار پذيرايي يا تالار پذيرايي بيشتر باشد، شما متحمل پرداخت هزينه هاي بالاتري خواهيد شد. به دليل صرفه اقتصادي كه اجاره تالار پذيرايي براي صاحبان آن دارد، بسياري از افرادي نيز كه صاحب باغ هاي كوچك هستند به فكر تبديل اين باغ ها به تالار پذيرايي افتاده اند و تالار پذيرايي كوچك براي گذران معيشت زندگي خود راه اندازي كرده اند. 
برگزاي عروسي در تالار پذيرايي كوچك علاوه بر اينكه مي توان براي صاحبان اين باغ ها سود آور باشد، براي عروس و دامادهايي نيز كه نمي خواهند يا نمي توانند زير بار هزينه هاي بالاي مربوط به اجاره باغ هاي عروسي بزرگ بروند، مفيد و به صرفه است. همچنين اجاره تالار پذيرايي هاي كوچك براي جشن هاي عروسي كه در آن تعداد مهمانان زياد نيست.

مطلب مرتبط: موارد با اهميت در انتخاب تالار عروسي

انتخاب باغ تالار عروسي

۱۰۸ بازديد

باغ عروسي و ياتالار پذيرايي در پيرامون شهرهاي بزرگ، يعني بخش هايي از شهرها كه به دور از هياهوي شهري، ترافيك و دود و دم ماشين ها هستند واقع هستند. باغ تالار يا باغ هاي عروسي به دليل سر پوشيده نبودن، بيشتر در فصولي كه سرد نيستند و همچنين فصول فاقد بارندگي مراجعه كننده و مشتري دارند. البته در اين ميان باغ تالارهايي هم وجود دارند كه به سقف هاي متحرك مجهز هستند و از اين سقف ها در زمان بارندگي هاي ناگهاني و همچنين بادهاي شديد ناگهاني استفاده مي كنند. اجاره باغ تالار يا سالن عروسيبراي عروسي هايي كه تعداد مهمانان آن زياد است مي تواند مناسب باشد. استفاده از باغ تالار يا باغ عروسي براي برگزاري مراسم عروسي، جشن ها و مهماني ها، سالهاي زيادي نيست كه به اين شدت باب شده است. گرچه برگزاري جشن هاي عروسي در باغ، در روستاها و شهرستان هاي كوچك از گذشته هاي دور وجود داشته است و خانواده ها در باغ هاي كوچك و بزرگي كه در خانه يا پيرامون منزل شان قرار داشت، اقدام به برگزاري جشن عروسي خود مي كردند، اما اجاره باغ عروسي در شهرهاي بزرگ سالهاي كمي است كه به ميزان زيادي باب شده و برگزاري جشن ها بيشتر در تالار يا سالن هاي پذايرايي صورت

همچنين مي توانيد بخوانيد:ورود هيجان انگيز عروس و داماد به باغ عروسي