پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

وظايف شركت هاي برگزاركننده ي مراسمات در تالار پذيرايي

۹۴ بازديد

اگر درحال رزرو تالار پذيرايي و برنامه ريزي عروسي و ... هستيد و زمان زيادي تا موعد جشن عروسي ­تان برايتان باقي نمانده است، پيشنهاد مي ­شود با يك شركت تشريفات مجالس كه در اين زمينه مهارت لازم را دارند مشورت كنيد. آيا تا كنون به اين فكر كرده ­ايد كه كار اين گروه­ ها دقيقا چيست؟ گروه­هاي تشريفات و خدمات مجالس در زمينۀ برگزاري مجالس عروسي خدماتي را به مشتريان خود ارائه مي­ دهند. به عنوان مثال، مي­ توان از پذيرايي جشن­ هاي عروسي در تالار پذيرايي نام برد؛ اين پذيرايي شامل ميوه، شيريني، غذا، دسر، نوشيدني و ... مي­باشد و پذيرايي مهمانان با مجموعه­اي از غذاها و نوشيدني­هاي درجه يك و با كيفيت، مي­تواند تكميل كنندۀ يك مراسم عروسي به يادماندني و با شكوه باشد؛ ارائۀ غذاهايي با كيفيت و متشكل از موادّ سالم و درجه يك، از جمله وظايف شركت­هاي تشريفات مجالس در تالار پذيرايي است. از جمله ديگر خدماتي كه شركت ­هاي تشريفات يا خدمات مجالس براي شما انجام مي­ دهند شامل موارد زير است:

برنامه ريزي عروسي

انتخاب باغ عروسي، سالن پذيرايي و يا تالار تشريفات

مديريت باغ و سالن (شامل موزيك و فيلم ­برداري)

انتخاب و گل ­آرايي ماشين عروس

گل­ آرايي مجالس و دسته گل عروس

معرفي گروه موسيقي متناسب با علايق عروس و داماد

معرفي آتليه­ ها و سالن­ هاي زيبايي

و در نهايت، محاسبۀ هزينۀ برگزاري مراسم

براي انتخاب گروه­ هاي تشريفات و خدمات مجالس چه نكاتي را در نظر بگيريم؟

بديهي است كه اولين نكته ­اي كه در اين مورد مي ­بايست در نظر گرفت «بودجه» شما است.

بعد از تعيين بودجه، يك كار گروه مناسب انتخاب كنيد؛ امّا منظور از كار گروه چيست و ان­ها دقيقاً چه وظايفي بر عهده دارند؟ ارائه مشاوره به عروس و داماد در رابطه با نحوۀ انتخاب تالار يا باغ، با توجه به بودجه­اي كه در نظر گرفته ­اند. مديريت ارائه خدمات (شامل پذيرايي، سرو شام و سرويس دادن به مهمان­ ها).

مدريت پرسنلي آشپزخانه.

مديريت و هماهنگي بين فيلم ­بردار و گروه­ موسيقي.

به طور كلي، «كترينگ عروسي» مهمترين وظيفۀ موسّسات برگزاري مراسم و جشن ­هاي عروسي است و اين مجموعه­ ها موظف هستند تا تمامي خدمات پذيرايي و ظروف پذيرايي را تدارك ببينند؛ حتي انتخاب روميزي مناسب نيز از جمله وظايف اين گروه است.

با توضيحاتي كه تا اينجا داده شد، آيا لازم است از چنين گروه ­هايي براي برگزاري مراسم خود استفاده كنيم؟

با توجه به اينكه گروه­هاي تشريفات مجالس از افراد ماهر و با تجربه تشكيل شده است، لذا خانواده­ هايي كه برگزاري جشن­ هاي خود را به اين شركت­ها مي ­سپارند در عين حال كه هزينه ­ها و زمان خود را مديريت مي ­كنند، نگراني و استرسي جهت برگزاري آن به شكل ايده ­آل نخواهند داشت و از لحظات آغازين جشن با خيالي آسوده وقت خود را با مهمانان به شادي و سرور مي­ گذرانند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.